tisdag 13 maj 2014

Dagens status

Väder: Värdelöst. Det regnade när jag cyklade till jobbet och det regnade när jag cyklade hem. Det regnade när jag blev träningssugen och det slutar aldrig! 

Jobb: Det går fortsatt bra på jobbet. Nya maskinen är krånglig, men jag trivs. Alla är hjälpsamma och är fort fram och hjälper till. 

Form: Jag känner mig i dålig form. Men ändå hängde jag av tre stycken i backen upp hit. Kom igen, tre stycken?! Kanske är bättre än vad jag tror. Och benen är starkare än de ser ut ;) 

Morgondagen: Jobb 5.48-13-48. Hem och sova, laga mat och klä på mig löparkläder. Ner och kuta runt i Karlstad. Mamma tror inte att jag kommer kunna gå. Jag tror jag kommer avlida om jag springer. Inte tagit ett löpsteg sen november. Men som sagt. Formen kanske är bättre än jag tror. 
Alternativt var mina medtävlare i backen omedvetna om att det var tävling så de lät mig åka förbi. Men ärligt. Är det backe, är det tävling. Det vet alla! 

Nya cykeln: Har knipsat bort den där plattan på bakhjulet. Efter många om och men. Och några timmar så släppte det! Skönt! Har justerat sadeln så det blev närmre styret och så har jag ställt in pedalerna. Nytt system för mig och jag kände att det är nog bra om det inte sitter för hårt ;) nu väntar jag bara på soooool. Eller okej då. I alla fall regnfritt! 

1 kommentar:

  1. Woop woop! Sol och vår rus på samma dag! Hinner du med lite cykel också??? /Svm

    SvaraRadera