söndag 11 maj 2014

Söndagssurr

Jag har stirrat på den blinkande markören länge nu. Vet inte vad jag ska skriva. Som vanligt nuförtiden. Det är lite mer ångest än vanligt nu. Inför måndagen alltså. Klockan står på 04.45. Regn väntar. Och Carro klockan kvart i fem en måndagsmorgon behöver lite solsken ;) 
Och helst lite mer värme än några plusgrader. 

Jag har lagt fram två olika klädhögar till imorgon. Båda ligger redo här vid sängen. Jag hoppas jag får ta högen som säger ; det-regnar-inte-ute! 
Men jag är fullt beredd på den andra såkallade regnhögen :)

Och kom igen, regnar det så är det väl bara en extra uppiggande cykeltur! Jag är ju inte direkt någon sockerbit och min LIM-jacka har aldrig någonsin svikit förr!

Imorgon är det tredje dagen som jag är på en ny maskin. Och jag hoppas verkligen att det inte är lika rörigt i huvudet längre :)
Det är tre sådana här dagar som väntar. Sedan är det vårruset som jag ska "springa" i en StoraEnso-tshirt! Och jag är så stolt så jag vet inte vad :) sjukt kul! 

PS. Jag fick strumpor av mamma som matchar mina industribyxor ;)

1 kommentar: