måndag 26 maj 2014

Det blev bra

Jag klarade av den här nattveckan med. 4/4 kanske ni ville se i rubriken. Men det känns som det var ett tag sen den var slut! Sista natten gick kanon i alla fall ;) 

Lördagen blev en riktig innedag. Hällregn, åska och ännu mer regn. Och pang så slog migränen till också. Kul helg var min tanke då. 

Imorse när jag vaknade var det fortfarande inte borta. Regnet var det, men inte migränen. Och jag hade ärligt talat sett att det var tvärsom! 
Så idag har jag spenderat dagen i sängen. Och vid fyra-snåret släppte eländet. Tur var väl det. För vi hade morsdag-firande här. Jens och Jesper hade fixat mat åt sin moder. Och jag var bara med på ett litet, litet hörn! 
Två fina och duktiga söner hon har! 

Självklart har jag röstat också. På brett dalmål förklarade jag att jag inte mindes hur man gjorde. Skivedsborna satte nog kaffet i halsen. För kaffe, det drack dom. Men hjälpa vilsna tjejer med dalmål, det gjorde dom inte med alltför stor entusiasm! 

Men röstlappen hamnade i kuvertet till slut ändå ;) 
Ha en bra måndag allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar