måndag 19 januari 2015

Bästa tv-kvällen

Tv är ju något jag väldigt sällan tittar på. Och med sällan menar jag nästan aldrig. Har alldeles för dålig koncentrationsförmåga. Men den här kvällen. Likt alla andra år sitter jag spikad framför idrottsgalan. Och i år tyckte jag att de var riktigt bra. Peter Settman är rolig på en lagom nivå!
Och för första gången på sex år hade jag i år sällskap. Jens skulle jobba natt och fick därför hoppa över den vanliga måndagsträningen som alltid legat på måndagar.. Tji fick olsäter och grattis till mig som slapp vara ensam! ;)

Att han sen missade sista timmen är sen en annan femma ... ;) 
Nu ska jag bara sopa av trappan, ta en värmande dusch och mysa ner mig i en säng som inte varit utan Jens på nätterna på nästan ett år! :) det blir lite omställning det med! 
Men jag får tänka att han står i "bakänn" på maskin 22 och att det är jag som ligger och sover ;) 
"Växeln hallå, hallå, hallå, koppla mig till 22.. " 

Nej Gud, nu svamlar jag för mycket! Godnatt gott folk! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar