onsdag 7 januari 2015

Gu va tia går....

Haha, ja ni. Vad bra jag är på det här. Jag var ju en mästerbloggare för något år sedan. Nu har jag inget spännande att berätta känns det som. 
Det har hunnit bli ett nytt år. Jag tror på 2015, det känns som ett riktigt bra år. 2014 var också bra. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på jobbtid i alla fall!
Men nu är det 2015 och det blir nog århundradets bästa år! :) 

Jag har även blivit 25. Det var en bra dag! Jag fick massa gratulationer och VÄLDIGT fina presenter. Jag måste vara en enormt omtyckt 25åring med tanke på paketen! Grattis mig själv!! :)

Imorgon ska jag ta lilla pärlan och åka till Arboga och träffa en vän jag inte sett på 2,5 år! Hoppas på mycket skratt och återblickar! :)

Världens tråkigaste inlägg. Men vad sjutton ska jag skriva??? 

Bilder från nyår och bemärkelsedagen! 



1 kommentar:

  1. Mäh, harru gått å bleve värmlänning?! / SVM

    SvaraRadera