fredag 16 januari 2015

Fredagkväll

I familjen Jansson/Johansson innebär fredag inte mys. Det innebär division3-hockey. Men vem har sagt att det är fyskam. Förresten, ETT efternamn vore väl bättre? Det är självklart inte en hint till någon. Inte till någon alls, absolut inte Johansson i familjen! ;) haha!

Såhär sitter jag alltså i periodpaus och grunnar lite. Det står 0-10 efter första, men vad gör det om hundra år?! Jens är inte den som är långsint. 

Nu har jag alltså varit 25 i elva dagar och just nu känns det som att jag är på the top of the world! Allt går rarätt och jag känner mig rätt-upp-i-krysset-bra! 
Av 270 sökande var jag en av 13 som kom in på stora enso. Och av de 13 är jag den enda tjejen! 
Det är liksom ett sånt här tillfälle jag bara highfivar mig själv och klappar mig på axeln. Och så säger jag lite ödmjukt; 
FYHELSIKE vad bra du är bruden!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar