onsdag 18 november 2015

Dit telefon vill

Jag har ju tidigare varit så fundersam över det här att telefon känner av vart man är. Är jag på jobbet så står det "just nu skulle det ta 11 minuter att åka hem."
Och är jag hemma så står det hur långt det är till jobbet. 

Det är både coolt och läskigt på något vis. Att någon liten manick har koll på mig liksom. 
I söndags hade jag lagt in påminnelse för Potatisbilen. Och när jag skulle se vilken tid det visade så kom det upp hur långt det var till Norberg :) 
Visst var jag bra sugen på att fara tillbaka dit. Men jag åkte faktiskt bara till ängevi och köpte på mig potatis för ett tag framöver. Vi äter ju potatis utan någon hejd..... :p 
Det var jag och 70+arna som var där och köpte på oss :) skräll! 

Jag gjorde en chansning och köpte sylt också, och jösses vad god den var! :) och potatisen gick inte direkt av för hackor den heller! Riktig sådär bondpotatis! 
Får se hur länge 20 kg räcker, hoppas fram till lucia i alla fall, för då kommer bilen igen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar