söndag 22 november 2015

Saknar

Vet ni vad jag saknar nu när november börjar lida mot sitt slut och december är på intågande? 
Jag saknar att inte ha en resa bokad, att inte få julpyssla långt före alla andra bara för att ha pyntet uppe när vi kommer hem. 
Att inte få beställa i taxfree-katalogen, packa ner de fina sommarklänningarna, titta på hotellet gång, på gång, på gång...
Jag saknar verkligen det där. Tre år i rad har vi varit i Thailand. 

Men inte i år. 

I år handlar det om att jag inte får flyga. Och att Jens har lite halvkasst med semester kvar. Och en osäkerhet i att vara i ett annat land, OM det skulle bli något med magen. 
Men jag saknar det så sjukt mycket. 
Tycker att den här tiden är perfekt att åka iväg, lämna mörker och regn! Och förhoppningvis komma hem till snö och kyla.. 

Men det kommer fler år, nya resor och massa möjligheter. 
Som plåster på såren skickade ju vädergudarna snö till mig såhär i november. Och det blev genast ljusare och mer muntert. :) tack för det!! 
Ligg kvar till mars nu är du snäll, snälla snön! :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar