torsdag 3 december 2015

Det går så fort ..

Om någon vecka har vi tvåårig förlovningsdag. Då är det två år sedan vi var på Tachai någonstans mellan Thailand och Burma. Jag tycker tiden går så fort. 
Två år sedan känns som en evighet och den dagen kan lika gärna kännas som igår! :) 

15 december 2013 alltså. Jag tyckte ju att jag kände Jens både utan och innan. Det fanns ju ingen tvekan där, självklart ska vi ha ringar på våra fingrar. Vi är ju som klippt och skurna för varandra. Jag vet allt om Jens och han vet allt om mig.

Åtta dagar senare. Den 23 december. Då lärde jag känna Jens på en helt ny nivå. Vi var med om en spännande prövning. Och jag tror på riktigt att om man klarat av det ihop. Då klarar man tusan allt! 
Rejält matförgiftade, i Thailand, bägge två, en toalett. En toalett, ett badkar och en papperskorg. Och två kroppar som inte behöll någonting. Stafett till toan i nio timmar. Toan med glasdörr. Badkar utan dörr överhuvudtaget. 
Vad trevligt att ses älskling, var inte riktigt det man tänkte där och då..... 

MEN vi kom varandra närmre, på något konstigt vis. Så romantiskt va? ;) 
Och nu två år senare, har jag tagit av mig min ring för att vår bebis i magen gjort mina fingrar till riktiga korvar och ringen passar inte längre. Som sagt, tiden går så fort! :)
Två år sedan var vi där, och nu är vi snart tre! :) 

Nyförlovad på ett thailändskt sjukhus haha

Nästan roligt att hänga tvätt :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar