tisdag 15 december 2015

Fem dagar

Jag är glad nu. Ser liksom ett slut på den här ensamma hösten. Jens gör fem skift till. BARA FEM SKIFT! 
Han kliver av på söndag och är ledig fram till den 28. Då gör han tre och ett halvt skift! Sen ledig över nyår och jobbar två dagar efter det. 

Bäst av allt, han är ledig på den viktigaste dagen på hela året. Alltså min födelsedag. Happy Carro!!! 
Därefter är ju tiden lite oviss. Lite halvsvårt att veta när bebisen tänkt titta ut. Vårt första datum var 23 januari. Sedan blev vi förflyttade till den 25 januari. Själv tror jag stenhårt på den 16 januari! :) 
Robert tror på den 22, för det är just hans födelsedag. Men det lär väl tiden utvisa. Hoppas att det infaller bra med Jens ledighet så att han får vara hemma så länge som möjligt. Kan ju bli fyra dagar extra om nu bebis väljer att tänka på det haha ;) 

Jag kanske småligger lite och fuskar! Men både jag och Datsyuk tyckte det var ett bra bord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar