måndag 14 december 2015

Fyrhjuling

Jag har väldigt länge velat ha en fyrhjuling. Vet inte varför, men de känns som en grej som är bra att ha. 
Nu har vi ju iofs baklastarn att ploga med. Men jag är ganska så jättesäker på att det inte är jag som kommer kasta mig ut i den när snön kommer ;) 

Det känns som ett fall för herr Johansson. Då hade det vart smidigare med en fyrhjuling, för mig alltså. Springa upp på verkstan och köra ut bara. Baklastarn är inte bara ett kapitel att starta. Det är en hel bok. 

Idag köpte vi oss en fyrhjuling. Dock utan motor. Man måste putta på själv. Och snö plogar den inte heller. 
Men ack så det värmde i hjärtat att få hem den där hjulingen. Och det kommer nog värma än mer när den fått sig sin första passagerare! :) 


1 kommentar:

  1. Bästa fyrhjulingen med värdefullaste lasten :) <3 /svm

    SvaraRadera