måndag 23 april 2012

Cykel på köpet

Kyl/frys dog ju för två veckor sedan!
Leveransdatum för det vi beställde först var i juni, herregud?
Avbokade och åkte till Karlstad och beställde ett som kom idag! :)
När vi beställde det så ingick inte "cykel på köpet" hahaha! Jens sa de, att nää tror vi klarar oss, har redan sju cyklar på två personer!
Vi behövde ingen Dogge-cykel:)
Har nu precis plockat in alla kylvaror, blev hur bra som helst!
Svärfar har varit här och hjälpt mig, ( läs; gjort jobbet själv) att hänga om dörren. Även de blev grymt! :)

Har återfått min dödande huvudvärk..
Hände något med det igår. Skulle visa Jens att jag faktiskt kunde "planking" det sa bara poff så var jag invalid i huvudet igen...... Vaknade med samma, jobbade med samma, ligger i soffan med samma och ska nu slutligen lägga mig och sova med samma :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar