tisdag 17 april 2012

Tretton långa år

Jag la in en Smirnoff på kylning (frysning?) i frysen för jag tänkte fira guld ikväll.
Den hinner nog bli is innan Brynäs tar guld.
Jag tycker det börjar bli jobbigt, hela säsongen har jag fått massa tråkningar om hur dåliga Brynäs är. Mest från Färjestad. Men vad jag minns vann de varenda match här nere i grundserien. Och fyra raka i semin. Men fortfarande är folk på mig. Fortfarande folk som håller på lag som inte ens är med till final.

Jag tror jag spyr på alla kommentarer på Facebook. Räcker det inte med att vi ska förlora? Måste alla dåliga förlorare sitta och förklara för mig hur dåliga Brynäs faktiskt är, hur mycket de fuskar, filmar och klagar på domaren.

Kan inte jag, för en gångs skull, få unnas att vi äntligen är i final.
Just nu vill jag inte prata med någon. Folk kan inte ha något liv, åk och titta på ert Färjestad på barmarksträning istället . Eller heja fram Djurgården i ALLSVENSKAN!
Unna mig det här nu!! Jag är så trött på Värmland just nu så jag åker nog hem och får mig lite skön Norbergsluft istället!

Älskade, hatade Värmland, ni har haft er framgång, och jag har ALDRIG missunnat er det!
Sluta grina och väx upp nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar