måndag 9 april 2012

Urdåligt

Jag har blivit dålig på att skriva här.
Alldeles för dålig, och jag har väl ingen direkt ursäkt. Men ja, ni tycker väl säkert om mig ändå :)
Kan väl bjuda på en sån där klassisk, rolig sammanfattning av den bloggfria tiden ;)

- jag har nästan skurit av mig fingret när jag skar tomat. Kan vara överdrivet, men det kändes så, och blödde utav bara h.......
- jag har nästan vunnit över Jens i bowling, förlorade bara med en poäng, så det räknas inte.
- mamma och pappa har varit här, men har redan åkt igen.
- jag har återfått min kära vän huvudvärken, trodde jag hade gjort mig av med honom, för gott.
- jag har ätit en grymt god påskmiddag!
- datorn gick sönder, åtminstone sladden, och
- kort därefter gick kyl och frys sönder.
- så numer har vi kyl och frys utomhus i en låda, då det var röda dagar, alltså ingen kylköpardag!
- jag har fått (köpt) ett par nya Ray Bans, grymt frän blev jag, mamma fick ett par hon med. Lite snyggt på köpet sådär :)
- jag har tittat genom alla avsnitt Pistvakt och En ängels tålamod
- jag har börjat fundera över att ett KVARTAL gått med huvudvärk, åååååh herregud!
- och funderat vidare på att se framåt på huvudvärksfria dagar framöver.
- börjat kolla på sommarstugor åt mor och far här, bara för att liksom, ifall de vill bli värmlänningar någon dag. Man får ju faktiskt tre månaders gratis prenumeration på NWT som nyinflyttad. Vad funderar de över? ;)

Sen har jag väl inte gjort så mycket mer :) hoppas ni haft en bra påsk och allt det där. Hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar