onsdag 25 april 2012

Lik far min

Lönedag! Även för mig :) uh vad roligt!
Upp halv nio, stod utanför affärerna kvart i tio och trampade. Precis som far min. Det är så jag vill ha det, först in i affären, lite folk, det är då man får bästa servicen.
Tyvärr inte idag.
El-giganten - måste ringa samsung för att få den trasiga delen till kylskåpet. Skaffa ett reservdelsrum, tack?!
Lager 157 - ungefär lika dåligt som det i Leksand. Flopp!
Bik Bok - hade fått ett sms om 50 % rea av pappas kusin Mia, som är country manager över kedjan. Det var smockfullt. Jag vägrade gå in.
IKEA - en hel flock med vetenskapsmän? eller vad de var, var ivägen HELA tiden. Hittade det vi skulle, IKEA rockar, om det inte vore för allt folk som var ivägen!

Första bilden; varför jag älskar att bo i en liten by. "120 kronor i dörra"
Andra bilden; lösningen på ett för kort kylskåp. Hur snyggt?
Tredje bilden; missnöjd grillmästare Caroline. Min nya, EGNA tjejgrill, blev aldrig varm :(
Hoppas bilderna kommer iordning nu, tvivlar på de men ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar