onsdag 18 juli 2012

Den vackraste blomman

Fick ett jättefint kort hemifrån igår!
Älskar post! Delar ut flera tusen brev i veckan, men får aldrig något själv, så därför är jag extraglad nu!
Så nu vet ni det, jag ÄLSKAR post! :))

Idag blev allt bara knas på jobbet! För första gången var det MITT fel att postbilen gick sönder! Det var INTE kul att sitta och vänta på chefen/domen. Uuuuh!
Jag skulle göra något så simpelt dom att fylla på spolarvätska. När jag sedan skulle fälla ner huven så böjde sig hela alltihop! Huven gick inte att stänga, för JAG hade lyckats på något vänsters vis böja sönder hela spärren/gångjärnen. Så på ena sidan var huven öppen med en decimeter, på andra var den helt stängd!

Har nog tränat för mycket på gym! Här går jag och böjer plåt med bara händerna! Det går bra med bilstatistiken nu brevbärare Jansson!!
Det blir en bättre dag imorgon, snälla bilen, förbli hel!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar