tisdag 3 juli 2012

Glöm varenda lipsill, lev ditt liv precis som du vill

Jag vet att ni blir ledsna när jag inte skriver.
Eller nej, jag ska rätta mig direkt, jag vet att mamma blir ledsen när jag är såhär tyst som jag varit några dagar!

Så nu du mamma, nu är det dags! Hoppas du läser detta trots att du jobbar hemifrån :)

Vi var ju på fred&kärleksfestivalen i Borlänge förra veckan, vilken succé! Inte själva festivalen kanske, men Magnus Uggla! Vilken kung! Roxette däremot, så långt från världsklass man kan komma!
Jag gillar helt klart Per Gessle mer i Gyllene Tider än i Roxette! Dags för ett återtåg igen kanske?!

Men åter till kungen, det var så sjukt bra och jag var så glad hela tiden, stod långt fram med Robert och bara, NJÖT!

Nu är nya Uggla-biljetter bokade, jag kunde inte låta bli!!

Under helgen hade vi finbesök av de bästa som finns, mor och far! De for hem från ett ösregnigt Värmland ( jag som tänkte skryta om "sola i Kallsta")
Tji fick jag och de åkte hem :) idag har vi bara njutit ute vid stugan, åkt lite båt, fiskat lite, fikat lite, helt enkelt njutit till fullo av livet!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar