måndag 9 juli 2012

Första jobbdagen!

Idag gjorde jag min första dag! Den började med att jag drog igång larmet på postbilen mitt på Ica-parkeringen! Heja mig, vad folk kan titta! Herregud, står jag där med postuniform och rycker i handtaget på en postbil förstår väl folk att jag inte ska sno den :)
Jag är bara en hederlig brevbärare :)

Resten av dagen gick galant, tror jag. Det märks väl imorgon hur många som kommer ut och skäller i timmar på mig, som att det vore en värdslig sak?!

Imorgon har jag dock fått förmånen att börja en timme tidigare och därmed sluta en timme tidigare, sluta klockan två är aldrig fel :) uuuuh va gött!!

Efter jobbet åkte vi ut till stugan och njöt av solen, livet och att bara vara! Iskallt vatten var det också, Jens påstod att det var 22 grader. Tusan heller säger jag som snarare tror på 13-14 grader. Ärligt talat , mina fötter blev isbitar direkt!
Vad förväntade jag mig ens när jag packade med mig bikinin?

Träningsvärk har jag också.
Men Jens säger att det bara är svaghet som lämnar kroppen. Han har rätt! Jag börjar bli stark! :)
Men nu måste jag sova, börjar ju redan åtta imorgon, ujuj, tur att jag är morgonpigg ;)

Och bilden ; kolla mamma vad fint väder vi har! Sola i Kallsta du vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar