måndag 16 juli 2012

Mamma säger

Mamma säger att jag ska blogga ! Så vad gör man inte! Sitter på en pakethållare utanför Stora Enso just nu och väntar på Jens! Ville vara söt och ge honom sällskap efter jobbet! Tydligen slutade han inte halv, som jag trodde! Men det är fint väder så vad spelar de för roll :)
Han lär väl komma förr eller senare!

I helgen for vi ut till Vänern och kikade lite, på natten! Och jag har fått mig ett älsklingsställe, är totalt kär i det där stället!

Vi har även spelat frisbeegolf! Och jag är sämst!! Sämst, sämst, sämst!! Men jag har i alla fall aldrig kastat ner den i älven! Det är ju ändå lite talang!! ;)

Vad har vi mer gjort då? Datches svans har växt en del haha!
Nu ska jag sätta mig på cykeln och fara hem igen :)
Trevligt resa till mig och Godnatt till er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar