måndag 30 juli 2012

Sommarlov

Jag har tagit lite lov från bloggen. Det är ju ändå sommar, även fast inte vädret kanske visar det :)
Har inte så mycket att skriva om, och inte särskilt mycket lust till det heller :) men jag lever och mår bra i alla fall!

Var på Magnus Uggla och cykeltävling i helgen, så är helt slut idag. Innan posten, i postbilen och efter posten.
Somnade när jag kom hem, vaknade med migrän och mår illa utan dess like!
Men de är bara vänja sig.

Ska till Färjestads sjukgymnast på onsdag i alla fall, får nog vänta med att säga att jag är brynäsare tills efteråt ;)

Imorgon blir det bara hem och svira om efter posten och åka på grill-lunch! Det är vardagslyx det!!

Men vi hörs när vi hörs! Kanske händer något roligt snart så jag har något att skriva om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar