måndag 2 september 2013

Bla bla bla

Imorgon blir en bra dag, det känner jag på mig! Jag ska in till stan och kolla lite på ett jobb. Det låter bättre än vad det egentligen är. Men man ska väl hoppas antar jag :) var där förra veckan och ska nu tillbaka en sväng. Hur det blir med det sen är det ingen som vet ..
Det kanske blir en fortsättning på detta ämne, kanske inte ;)

Sedan ska jag styra upp det där ångest-passet! Det är bara ta tag i saken! :)
På det sen följer väl ett pass på gymmet! 
Idag fick jag välja mina favoritövningar på ben och mage. 
Jag är lika chockad som lycklig att jag faktiskt kunde välja ut tre "favoriter" på både ben och mage! Att jag hade en favorit är ju en liten chock i sig och att jag sedan hade sex stycken favoriter är ju ett underverk! 

Heja mig och min kropp! Jag är på g, Thailand 2013 kommer jag vara grym på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar