torsdag 26 september 2013

Kontaktannons

Då jag ändå bara tagit det lugnt idag. Yr av behandling och stel som en 80-åring så har jag absolut ingenting att berätta!
Tänkte istället kontaktannonsa ut mig själv! Vad bra det låter, verkligen ;) 

Men detta, detta är anledningen till mitt desperata agerande ;

Jens ska på matchen med sitt jobb och jag blev helt plötsligt ensam till en egentlig måste-match för oss två! 

Jag är rätt snäll, sjukt söt och pratar oftast inte fööör mycket under perioderna! Så allt med mig är positivt! 
Och just ja Värmland, jag är brynäsare! Så vad säger ni? Någon sugen? 
Borde bara hagla in kommentarer efter att jag öppnat mitt hjärtas färger :)


1 kommentar:

  1. Nöjer du dig med svm så är det klart att jag följer med! /svm (men jag har full förståelse för om du inte vill dras med mig :) )

    SvaraRadera