söndag 22 september 2013

Bra helg

Den här helgen har varit bra. Det har varit så mycket bra så jag får nog skriva det i punktform. :) det är ju bättre det än arter blir rörigt som tusan! 

- min kiropraktor blev tokig när han fick höra hur sjukvården behandlar/behandlat  mig. 
- han ska ringa dessa "läkare" för min skull.
- jag har nu 20 månader senare fått reda på att det var en wiplash-skada i hockey-smällen. 
- det är både sorgligt och skönt att veta, då det förklarar saker och ting. 
- vi åkte till Stockholm och shoppade.
- jag köpte åtta strumpor, en dålig grillvante och en tröja.
- åkte till åkersberga och överraskade Kerstin som fyller 70.
- hon blev så glad så att hon grät. 
- jag har tagit ut min cykel och testat 22 km. 
- jag blev i min tur så ledsen så att jag grät.
- Daphne och Datsyuk fick umgås igen. Kaninen märkte inte närvaron av katten och katten var så rädd för kaninen att hon sprang och gömde sig. 

Det var helgen det, hör ni vad bra det var? Underbara helger!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar