onsdag 19 mars 2014

Åt rätt håll

Imorse steg jag upp tidigt för sista gången den här veckan. Så himla skönt för imorse var jag ganska trött. 
Detta innebär vändskift, fast jag vänder åt ett bra håll. Eftermiddag imorgon. Och sovmorgon då!

Alla som läser här skulle väl kunna börja jobba på mitt jobb när som helst och komma in i skiftgången direkt, så mycket som jag skriver om det :P 
Kul för er! 

Men om två veckor blir det iaf lite annorlunda. Jag ska på kurs i två dagar och bli industriarbetare på riktigt ;) rätt coolt ändå! 

Annars har det inte hänt något nytt. Dagarna bara går och snart är det sommar. Speciellt med tanke på den snön som kom idag hehe ;) 
Imorgon får jag förresten min första riktiga lön från Stora Enso. Gissa om jag är förväntansfull ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar