söndag 9 mars 2014

Trött

Igår när jag vaknade fyra, gick upp halv fem och grejade med det mesta. Då var jag övertygad om att jag skulle lägga mig och sova under dagen. 
Men det blev aldrig så. Vi städade, cyklade och var ute i vårvädret. 

Klockan 16 var det ju sista matchen och olearys var ett måste. Brynäsvinst, vilket gav en fjärdeplats i serien. Dessvärre är det Färjestad som väntar i kvarten och det innebär att det blir lite stelt här hemma :)

Och förresten gick jag från tredjeplats till förstaplats under gårdagens coach le mat och vann därför även sista ronden. 
Hela coach le mat var ju redan säkrat :) 
Så tack för en rolig tävling då grabbar ;) tjejer kan!! ;)

Men justja. De var min trötthet jag skulle skriva om. Inte hockey och coach le mat ;) vi kom hem från en trevlig kväll med Mattias runt halv nio. Jag tvärsomnade på soffan och det gör jag aldrig. 
Jag minns inte hur jag tog mig in hit till sängen. Men här vaknade jag i alla fall klockan sju imorse. Utvilad och lite förvirrad:)
Var längesen jag var såhär trött! Skiftjobbarens baksida antar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar