söndag 16 mars 2014

Ny vecka

Jaha då var även den här helgen slut då. Fredagen var fredagsmys på hög nivå. Godis och dricka. Jens snusar i soffan och jag ser klart filmen ensam. Som det brukar vara i vår familj. Datsyuk var en jättepigg fredagskanin och helgen började på bästa vis. 

Det som vi trodde skulle bli en lugn lördag slutade hos veterinären. Det som hade varit en otroligt pigg fredagskanin var numer en jättesjuk lördagskanin. Ringde veterinären och fick en tid ganska snabbt. Stackars lilla hårbollen hade fått urinvägsinfektion och var därför väldigt dålig. 

Nu är det en piggare kanin och jag hoppas verkligen att det får hålla i sig! Krigare är vad han är! 

Vi var även på lagfest med OSK. Har man inget eget lag får man snika sig in i det alltid lika välkomnade Beavers.
Jens vann bästa skills och jag applåderade nog mest av alla! Mer stolt tjej får man leta efter :) 

Och sen har Brynäs förlorat mot Färjestad också. Rolig arbetsdag jag har framför mig! #14skahem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar