torsdag 20 mars 2014

Inga kommentarer

Tredje raka för det där värmländska laget. Inga kommentarer på det. 
Tror det är Green day som har en bit som går; 
Wake me up when september ends.......
Ungefär så känns det. Väck mig när det är ny säsong istället. Så sover jag bort det här slutspelet. 

Visst man ska inte ge upp osv osv .. Men just nu är jag rätt så jättedeppig över det där faktiskt! Jag ville ju se sista matchen på olearys. Och vara ett enmannajubel när Brynäs haft sin fjärde raka. Men jag fick istället det motsatta. 
Jaja, en match återstår. Pucken är visserligen inte rund, men allt kan hända! 

B-I-F , laget som vi lever för, 
Vi ska följa er, 
Till vårt hjärta slutat slå, 
För vi är gävles stolthet......
Kom hem, vi börjar om igen........ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar