torsdag 13 mars 2014

Tröttmössa

Jaha, här ligger hon nu. Fröken operatör. Igårkväll när jag klev av skiftet så kändes det rätt okej att jag skulle börja igen inom åtta timmar. Vändskift. Sluta 21.48 och börja igen 05.48. 

Imorse kändes det också bra. Och hela dagen har gått fort. Kom hem två och tog en promenad in till byn direkt. Daphne var hungrig som bara Daphne kan vara och hon var för en gångs skull glad att se mig. 

Jätteskön promenad i det underbara vårvädret!! :) gick hem, gräddade pannkakor, duschade och vips skulle Jens gå på sitt skift. Och här ligger jag nu. Inte alls lika kaxig som igårkväll. Eller som imorse. Nu är jag så trött så att det tar emot lite, lite, lite att ställa klockan på 04.58 imorgonbitti! Men vad tusan?! Det är fredag!! ;) då kommer jag bara flyga upp ur sängen, för det är freeeeedagsmys! Och det är det bästa jag vet  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar