måndag 29 september 2014

Eftermiddag

Jag ska iväg och jobba eftermiddag. Sitter därför just nu i solen och bara njuter. Längtar mer än någonsin till Thailand och vet att det bara är åtta veckor kvar! Tills dess får jag nöja mig med den svenska, ovanligt varma höstsolen. 

I helgen plockade jag bort sommarn här hemma. Men idag är det mer sommar än det varit vissa av våra svenska somrar :)

Det är skönt det här med skift. Gatan är alldeles tom när alla är på sina jobb. Tyst och lugnt! För det brukar vara så himla stimmigt här annars menar jag. :) haha!

Uh, nu pratar jag bara massa skit, men ville väl ge er något slags livstecken. 
Nu ska jag gå in och börja göra mig iordning, och sen ska jag beställa en taxfree-katalog :) orkar inte vänta längre nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar