måndag 15 september 2014

Upp och ner

Är man skiftarbetare så är man värd en halvtimme på soffan på efter en förmiddag. Så är det bara. 
Jag längtade hem till soffan när det började närma sig slutet av dagen.

Väl hemma tog jag tag i något jag borde gjort för ett halvår sen istället. Jag putsade av fönstren. Och vet ni? Nu ser vi ut igen ;) haha nejdå! Så illa var det faktiskt inte. Men det kunde ha varit :) 

Tvättade även en massa. Och sen, sen blev det soffan tills Jens kom hem och vi började med maten! 

Cykling har det inte blivit på väldigt länge på grund av många anledningar. Jag har bara hatat den där cykeln och allt som har med det att göra. Men idag tog vi en lugn kvällstur. Utan någon press. Utan bara på kul. 
Okej, det var inte så kul som jag har tyckt. Men jag smålog allt en hel del på vägen! Jens förstår mig och peppar mig så gott han kan, vilket är guld värt! 

Dop var vi på i helgen också. Och valat har vi gjort. Uh vad en hinner med saker ibland :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar