måndag 1 september 2014

Nattvecka

Sitter hemma och försöker peppa mig själv inför ännu en nattvecka. "Det kommer gå bra..." 
Klart det gör :) det värsta som kan hända är att jag somnar! 
Tänkte sova ut ordentligt imorse. För att vända dygnet liksom. Klockan sju var jag tvärpigg. 

Men jag får väl se till att bli trött nu på eftermiddagen så att jag slipper vara vaken ett dygn. 
Dessa veckor blir som de blir. Det viktigaste är jobb, mat och att sova. 
På fredag kommer förhoppningsvis Robert hit så ska vi ta oss en liten roadtrip till Hafjell, Norge. 
Titta lite på VM, om jag vågar titta då. Har ju alltid varit lite klen för sånt där.. Menmen! 

I helgen var vi på Magnum Bonum i parken. Lyssnade på loverboy och skateboard. Sista parken för i år och toklite folk. Görtrist! 

Kan även stolt berätta att mor gled in på en tionde plats i årets satmara. Trots en krasch liksom! Skönt att ha 26 år kvar tills jag måste vara på den elitnivån! Hon sätter ju press på mig, den där 49-åringen... 

Två tokheta cykel-TJEJER!



1 kommentar:

  1. Jädrar vilken stålmamma du har! Heja Annika!!! /svm

    SvaraRadera