söndag 24 maj 2015

Brännbollsfesten

Jag vet ju att man ska tänka "det viktiga är inte att vinna, det viktiga är att ha kul..." Och allt sånt där. 
Men att förlora de tre gruppspelsmatcherna och inte ens spela kvartsfinal var fruktansvärt tråkigt. 
Det är bara att begrava vinnarskallen och låtsas att man är där för att BARA ha kul :p 

Jag missade i alla fall inte ett enda slag, så jag är väldigt nöjd med min egen prestation! 
Vårt lag var utklädda till superhjältar, och det var även det laget som vann hela turneringen. Så de var nog några som trodde vi hörde ihop med dom ;) kan ju låtsas i alla fall! Jag var the Flash och Jens var Captain America. Det säger inte mig ett dugg egentligen, men fina var vi! :)

På kvällen spelade Micke Syd och Tommy Ekman i ishallen. Och de gick igenom hela åttiotalet, riktigt bra! Jag dansade, sjöng och bara njöt av tillvaron! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar