fredag 22 maj 2015

Vårruset 2015

Igår åkte vi tjejer ner till stan för att springa vårruset. 
Nervöst? 
Jag gäspade mer än normalt och om de berodde på nervositet eller att jag gjort tre nätter vet jag inte .. ;) 
Men jag ställde upp mig i kategorin "springa" och spelade oberörd. 
Startskottet gick men det gick inte framåt.. Frustrerad Carro fick vassa armbågar och försökte trycka sig framåt.. :) 

Karlstad är så inibomben vackert. Man springer i princip vid vatten hela tiden. Fem kilometer efter vatten är bannemig inte dåligt! :) Jens cyklade runt och hejade på mig och det var hur kul som helst. För en gångs skull är det jag som tävlar och han hejar på! :) 

Kom in på 31-32 minuter vilket jag är väldigt nöjd med :) 
Sedan var de picknick på stranden vid Sundstatjärn för oss StoraEnso-tjejer! Så himla roligt att tillhöra ett gäng sådär. 
Idag har jag träningsvärk i höfter och lår. Men de är de värt ;) 


1 kommentar:

  1. Jädrar va snygg tröja på en snygg tjej :) /svm

    SvaraRadera