fredag 8 maj 2015

Living on the edge

Telefonen har varit strulig. 
Internet har legat nere för oss.
Och jag gör eftermiddag x 5 på bruket. Kanske verkar som att jag glömt bort er. Men det har jag såklart inte gjort. 
Däremot så har jag så gammal lur så det är bara edge som fungerar när wi-fi är dött! 

Jobbet går bra och livet rullar på. 
Framför mig har jag två tredagars-veckor, känns fabulous! Jobba tre, ledig fem är kanon de! 

Idag var jag och klippte mig och det känns som en frisör som jag kommer återvända till, för första gången sen jag flyttade till Forshaga. Grattis mig, och grattis frisören! :)

Annars regnar det bara, hela tiden.. Och på lördag åker vi till Åland. Jag och fjorton stycken av det manliga könet. 
Bruket on Tour! Ja herregud, ska bli spännande. Men jag är inte den som är den, klart man hänger med liksom ;) 


3 kommentarer:

  1. Ha, ha du har varit till bästa frisören Åsa! / svm

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Bästa bloggen // Birks husse ;)

    SvaraRadera