torsdag 28 maj 2015

Tröttmössa

Det blev nog fyra timmar sömn inatt, jag och min kropp behöver betydligt mer än så. Men de fyra timmarna sov jag som en liten prinsessa här på Lövåsen. 
Jag hade tur som hamnade ensam på maskin 43 idag. 
Tur var väl det, jag var nog inte kalassocial direkt! :) 

Hem och fortsätta köra grejer. Och nu i skrivande stund kom jag på att min lilla Silverpil är full med lådor..... 
Sedan har vi, eller jag får nästan skämmas över att säga vi, svärföräldrarna har städat lägenheten. 

Hjälpte till så gott jag kunde med att feja och putsa. Men de ska ha störst eloge till städningen, that's it! 
Nu har jag hunnit flytta undan massa här hemma i huset. Lådorna står lite mer utspritt på dess ställen och jag har en liten grabb som följer mig för varje steg jag tar. 

Bilder får komma senare. Nu ska jag sova, förmiddag imorgon med. Suck. Hoppas på en lugn fredag at the bruk!

1 kommentar:

  1. Hej, ja vi är nog lite trötta allihopa just nu. Jag lever efter devisen att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv. Så när jag flyttar till hemmet räknar jag med att ni städar :) / svm

    SvaraRadera