söndag 17 maj 2015

Långhelg

Nu har jag varit ledig sen onsdag och det har varit så skönt. Välförtjänt. 
Nu väntar tre nätter, sedan har jag vårruset på torsdag, brännboll på lördag och fest på Ängevi på lördagkväll. 
Samtidigt ska vi fortsätta packa och förmodligen börja flytta mycket saker redan på måndag. Om en vecka alltså. 

Jag ska försöka byta till mig fem förmiddagar den veckan för att vara så effektiv som möjligt i flytten. Torsdag den 28 maj ska vi vara ur här och inne i huset.
Känns så himla nära och jag är glad att vi inte har så extremt mycket grejer. 

På fredag nästa vecka kommer mor och far hit och bor med oss på Lövåsen. 
Är så glad att de kommer hit och hjälper till och stöttar! 
:) 

Den här veckan ska jag öva ihjäl mig på brännboll, för jag VÄGRAR vara den som alla säger ; nu är det Carro , alla går fram. 
Så var det på idrotten i Norberg. 
Sen gick jag en kurs med pappa. 
Alla gick fram. 
Carro sköt över alla ;) 
Den känslan är grym. Låtsas vara dålig men leverera som att jag spelat i högsta baseball-ligan i USA liksom ;) 
Heja mig!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar