fredag 10 juli 2015

Kli

Ja ni, om ni visste vad ett gips kliar. Jag brukar gå med en kniv med mig och klia. Alltså en vanlig matkniv, vi pratar inga moraknivar direkt. Men jag vet ju att jag inte får klia på ovansidan för där är ju skinnet bortfläkt och är förmodligen en skorpa och det vill jag ju inte pilla upp..

Önskar att jag hade smala, smala fingrar så jag kunde klia ordentligt. Men å andra sidan. Hade jag haft korvfingrar hade jag aldrig åkt med in i det där nypet. Det är inte direkt stort, men mina fingrar, min hand och en bit av min arm lyckades klämmas in. Det är bra gjort det! Himla otur! 

Just nu ligger jag och ska väl försöka sova. Men det kliar..... Och värker, har precis tagit en tablett och hoppas det går över. Jag tar bara på kvällarna nuförtiden. En vecka senare, de är så skönt att de är på väg åt rätt håll! :) 
Nu ska vi se om de går lättare å somna! 
Godnatt folket ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar