måndag 20 juli 2015

New in

Igår skulle vi åkt till Mio. De var liksom den enda söndagsplanen vi hade. Så skulle jag kolla vilken tid de öppnade. Tio eller elva, i värsta fall tolv. 
Det visade sig att de inte öppnade alls, för Mio har tydligen söndagsstängt. 
Otur för oss, säkert jätteskönt för dem! :)

Då tog vi oss en sväng idag istället när de ändå vräkte ner runt lunch där.
Badrumsspegel blev det, äntligen. Passade otroligt bra! Och jag hade ju tänkt att jag skulle ta bild, men de glömde jag ;) 
Sedan köpte vi även en stor mysig fåtölj som jag tror att jag kommer älska, ska göra ordning ett riktigt myshörn där den ska placeras. MEN tyvärr fanns den inte inne utan den skulle komma i SLUTET av augusti. Den som väntar på något gott...

Förövrigt så skördade jag ÅTTA tomater idag, och mina tomater smakar mer tomat än tomaterna på affärn. Grattis mig själv, trädgårdsmästare Jansson! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar