onsdag 1 juli 2015

Nätter

Har nattvecka och är måttligt trött på det nu efter två nätter. Två kvar.. Så det ska nog gå bra. Det är den sista fyrnätters jag gör, någonsin?! 
Nästa gång har jag bytt bort två mot förmiddag + eftermiddag. Sen går jag på semester. Efter semestern är det två vanliga veckor och sedan lämnar jag treskift för femskift. Hur skönt låter inte det då?? 

Värmen har iaf kommit nu, tyvärr blir det ju olidligt varmt att försöka sova på dagarna... Men hellre för varmt än för kallt!! :) 
På fredag när jag vaknat ska vi packa in oss i bilen mot Norberg. Jag har lagt in beställning på baguett med gubbröra i från gourmanderiet. Får se hur uppmärksam Jens var på det ;) hoppas på de bästa :)

Känns som världens sämsta inlägg, men jag vill bara tala om att jag lever, eller nåt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar