onsdag 27 april 2016

10 saker du inte visste om mig


1. Jag tycker att gps är helt onödigt. Jag läser in mig på kartan innan vi ska någonstans och sen åker vi. Fungerar varje gång! Gps är SÅ överskattat! 

2. När jag köper Converse måste jag göra det på barnavdelningen. Converse har stora storlekar och 35 är alldeles lagom. Billigt och bra! 

3. Jag har i augusti bott i Värmland i tio år. TIO ÅR! Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade Norberg. Den längtan kom i samband med Majken. 

4. Jag älskar Harry Potter. Jag funderar fortfarande vart mitt brev hamnade när jag var elva år? Jag vill ju också till Hogwarts. Robert sammanfattade det bra: "När den andra boken kom ut hade du läst den första minst tio gånger."
Jag är det närmsta en nörd man kan komma.

5. Jag har varit bäst i Västmanland i både skidor och orientering. Samma år. 

6. Jag tävlar ALLTID vid rödlysen. Inte sån där idiotisk tävling utan lite lagom, de första meterna! Och det fungerar bättre sen vi fick automat, vinst varje gång ;) nu är jag inte sån där som sneglar åt sidan för att se vad jag tävlar mot. Eller? Herregud, vem försöker jag lura? Jag älskar att se när det är en kille/man och vinna över denna! Prestige!

7. Jag har nu vid 26 års ålder kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. Lagom med en tremånaders att komma på det :)

8. Jag har hälsat på hemma hos Glennert. Vi tog inte den vanliga vägen in, men lika glad var han för det. Inte alla som varit där hemma inte. Oavsett vilket lag man har :)

9. Jag älskar Vem vet mest. Det är det mest pensionäriga program som finns. Men jag älskar det! Frågesport överhuvudtaget är så roligt! Det är väl så när man är vis antar jag ;) 

10. Jag blir lätt otålig. Tar det för lång tid så tröttnar jag ur. Allt ska gå fort och smidigt! 

Hemma hos min vän Glenn. Jag satt bara i baksätet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar