onsdag 20 april 2016

Långa nätter

Melissa Horn sjunger ; 
"Långa nätter,
där ute finns en värld av långa nätter
och jag sitter vid fönstret i mitt rum.."

Nu sitter inte jag vid mitt fönster i mitt rum på nätterna. Jag sitter vid Majkens fönster i hennes rum. Och så tror jag att det Melissa sjunger om är obesvarad kärlek och att man är vaken på grund av det. Men jag är vaken med Majken! 
En gång sov hon från 21-04 och jag var så pigg! Jag tänkte att snart är nattmålen borta!

Sen vände det och vi var tillbaka på att stiga upp vid 00,03,05,07 igen. Och jösses vad jag inte var beredd på det. Ett steg fram och två bak. Det är inte det att hon skriker eller något. Hon går oftast att lägga ner direkt hon fått mat och så sover hon igen! Hon är en snäll bebis. MEN man blir trött! Man blir det! Hoppas på en bra natt inatt! 

Annars så tankade jag sol idag, så mycket positiv energi jag får av solen! Hoppas att våren är här på riktigt snart så att jag blir full med energi igen!
Tycker att det börjar bli dags för det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar