lördag 18 augusti 2012

Dålig egenskap

Jag har kommit på något som jag tror skiljer mig från de flesta andra tjejerna.
Jag har egentligen vetat det länge, men igår tänkte jag för mycket på det!

Det första jag gör när jag går in i en butik, det är att kolla VART jag kan gå och sätta mig medan de andra kollar klart!

Ibland sveper jag bara blicken över butiken och tänker "här finns inget för mig ändå" och så går jag och sätter mig och väntar! Jag blir tokig om det det inte finns någon skön stol!

På Ica Maxi i Karlstad finns det fyra vilostolar som är utmärkta med vilostol #1 osv ... Det är min stil det :)

Tror jag har min far att skylla på för detta! :)) trots detta så handlade jag tre saker igår för 200 kronor på fyra timmar!! Ingen shoppingnörd i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar