tisdag 14 augusti 2012

Underbara sommar

Säga vad man vill om svensk sommar,
men när de väl är fint, då är det underbart!
Hela förmiddagen har jag legat i en baden-baden och njutit! Har till och med fått lite färg haha!

Sedan var vi och spelade frisbeegolf och krigade mot alla Värmlands mygg! Dom vann kan jag säga, mina ben är helt sönderbitna.
Dumt att spela i shorts och tshirt, men är de sommar så är de! :)
Det var så varmt och skönt så när jag kom hem så spola jag av hela mig med en iskall vattenslang!

Inte mitt val direkt, men de blev så! Skulle fylla vattenkannan, lät slangen ligga av sig själv. Den slet sig och sprutade ner allt som fanns, med en genomblöt Caroline efter sig! Telefon, plånbok, jag, ytterdörren på insidan, utesoffan, hela altan, toalettfönstrer och mina ray bans......
Allt utom de odödliga blommorna, som tyvärr redan har dött ......

Lycka är i alla fall att jag och Jens vann på frisbeen ;)

Och justja, imorgon blir det jobb, uh vad jag ska sladda! Gocart kan slänga sig i väggen, hade det varit postbilsrace hade jag varit ÖVERLÄGSEN! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar