måndag 13 augusti 2012

Stukat självförtroende

Vad och hur jag än gör , så går det alltid käpprätt åt helvete!
Ja, bokstavligt talat!

I SJU MÅNADER har jag väntat på mina UTLOVADE hemtentor.
Idag fick jag ett mail utav chefen för den där värdelösa skolan att jag måste göra tentorna på plats.
Alltså i Stockholm. Någon gång i vår!
Men det jag blivit lovad var hemma i Forshaga, för typ sex månader sen!

Ja, jag är arg, ledsen, besviken, förbannad och mitt självförtroende är i bott.

Jag har senaste tiden kommit SIST i både mini-golf, gokart och frisbeegolf.
Det är såna smällar jag kan ta. Jag är bitter ett tag, men blir väl glad igen och tänker att de andra bara hade tur.

Men sådana här saker knäcker mig totalt!
Att det sitter någon fin chef där borta i Fjollträsk och bestämmer om mitt liv!
Nu ska jag gråta färdigt, sedan ska jag återgå till att ägna mitt liv åt Posten, som brevbärare.
För det är det jag trivs med!
Och som alla vet, POSTEN MÅSTE FRAM!

1 kommentar:

  1. Du är den bästa postisen! Du skulle ha varit den bästa löneadminstratören också eller också blir du den bästa löneadminstratören någonsin om du bestämmer dig för det också! Du kanske inte är den bästa gocartföraren, men när behöver man vara en bra sådan förare?/ Svårmor ;)

    SvaraRadera