onsdag 1 augusti 2012

Vackra Karlstad

Idag var jag äntligen på Löfbergs Lila Arena och fick träffa sjukgymnasten.
FINALLY!
Han var riktigt bra. Lyssnade, tog sig tid och verkligen brydde sig!
Så himla skönt med en sån för en gångs skull!
Nu ska jag ha samma behandling som testades på Crosby och Cam Abbott.
Inget dåligt sällskap där inte!

På eftermiddagen åkte vi och spelade mini-golf på Skutberget.
Jag trodde faktiskt på mig själv, trodde jag skulle vara bra som pappa!
Ack så fel jag hade, kom på fjärde plats. Av fyra, tyvärr. Annars hade det ju varit helt okej.
Fjärdeplats liksom, utanför pallen, men ändå helt okej.
Den äran dras ju dock ner utav det lilla deltagarantalet.
Ska allt ha en re-match i det där..

Vi for sedan och tittade lite på Bomstad, det är allt bra vackert i Karlstad, visst är det? :)

Imorgon väntar nog en lång dag i postbilen, trippel-reklam är ingenting att leka med direkt!
Och med min vanliga postbils-otur så ska jag väl lyckas med det omöjliga, IGEN!

Nu ska jag ta och krypa i säng, ensam tyvärr.
Jens jobbar natt, hela långa veckan.
Fast det är rätt bra ändå. Han jobbar när jag sover. Och jag jobbar när han sover.


Ja, det blåste svinkallt vid Vänern.
Hej Svensk sommar!

Lyckades med ett bra pokerface, trots kylan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar