torsdag 16 augusti 2012

Världens bästa mamma

Hon vet att jag är ledsen, nere!
Hon vet vad som får mig glad!

I mormors postlåda låg alltid en sticka (alla vet säkert inte vad en sticka är, men de på landet vet) ;) texten på denna var ; " skriv en rad, gör någon glad, ett brev betyder så mycket!"

Det betyder mycket, det gör det! Tro mig jag vet! Pensionärerna på landet står alltid och väntar vid lådan, och ser nästan gråtfärdiga ut när de får en räkning. Men är det från någon kompis, ett vykort eller ett brev så blir de överlyckliga!
Sån är jag med, älskar att få post! :))
Och det vet hon, min älskade mamma!
Och klart att det ordnar sig, en Caroline på krigsstigen är inte att leka med :)

Imorgon ska jag till något ställe mellan Varberg och Göteborg och shoppa. Ska bli roligt! Och mamma är så snäll så jag kan köpa något som vi kan dela på! Brukar bli att hon betalar och jag använder;) det kallar jag bra delning;)

Ska dit med familjen Larsson, så roligt att de frågade, och perfekt dag också när Jens gör ett tolvtimmarspass på bruket :)

Lite skumt inlägg, men jag är trött nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar