söndag 19 augusti 2012

Två nya livserfarenheter!

Idag har det hänt två saker som ALDRIG hänt förut!
Och båda gångerna blev jag överlycklig!

Jens har haft sitt släktkalas idag då han fyller år på tisdag :)
Jag satt och doppa fötterna i poolen när folket rullade in. Jens mormor Gun kom fram till mig och sa att jag hade så bruna och fina ben:)
Aldrig förr har någon kallat mig brun, vilken underbar mormor han har va? Kommer och sprider glädje såhär på söndagen :)

Sak två var när vi var på väg över älven och jag såg mitt livs första bäver. Det är lycka det! Hur frän som helst!

Nu har jag precis kommit hem från en runda frisbeegolf. Dejemyggen har ätit upp mina annars så fina och bruna ben , och jag var LÅÅÅÅNGT ifrån personligt rekord!

På bilderna är det vår nya lykta som gjorde succé på altan, trots spiken i kvisten.
Vackra Värmland, och dess slingrande älv.
Mina bruna ovackra ben från förra året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar