onsdag 22 augusti 2012

Drömresan

Inatt drömde jag att jag fick miljontals kronor utav mamma och pappa.
Jag fick resa vart jag ville. Och då menar jag verkligen vart som helst!
De släppte av mig på busstation i Ludvika och sen fick jag göra vad jag ville!
Jag tog swebus till Gävle! Haha! Visst finns det ett visst hockeylag som lockar där. Men inte visste jag att jag drömde om det på det viset :)

Idag har jag målat om varenda liten list i badrummet, varenda liten krok och varenda detalj! Uh bad duktig jag varit, och medans det torkade vispade jag ihop några muffins som jag slängde in i ugnen!

Meningen var att Jens, på sin födelsedag, skulle få komma hem och känna baklukten. Det luktade målarfärg, vilken miss!
Men glad blev han, tror jag! ;)

Vi åkte sedan och spelade tennis i två timmar, jag var väl ingen Björn Borg direkt, men hyfsat duktig ändå :)

Nu ska jag försöka somna för det är postbilsrally imorgon igen. Ryktas om att 215 Ikea-kataloger ska ut. Kan jag skylla på Ikea-katalogs-arm sen när jag förlorar frisbeegolfen på kvällen ;) gött!!

Bild på murken-gul-färgen och skillnaden med nya vita. Sen bara hur fint det blev. Slutligen, återigen vackra Värmland! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar