tisdag 6 augusti 2013

Det går i ett

Idag har jag hunnit med mycket. Det är skönt när det är så, att det går i ett. 
För då hinner man aldrig stanna upp och tänka eller bli trött! 
Ångest över att det är augusti. Och att det snart är ett år sen min farfar lämnade oss. Därför jag låter livet gå i ett just nu, för att skjuta upp sorgen ännu mer.

Jag har i alla fall jobbat en sväng. Alla dessa veckotidningar på tisdagar tar ju sån tid men kom hem till 13.30 i alla fall. 
Åt lite, drog till stan och shoppade massa nödvändigheter. Som för en gångs skull faktiskt var nödvändiga ;)

Köpte mer målarfärg och kompostgaller. Gallret var till Datsyuk så att han kan springa ute i trädgården också :) världens största bur har han den lilla rackarn!:)
Sedan slängde jag upp ytterligare lite färg på altan som snart är färdigmålad! 
Kommer bli urtjusigt:)
Skansen fick mig sedan att gå in och på de dåliga låtarna klickade jag hem födelsedagspresent till Jens :)

Massa saker gjort som ni hör!:) imorgon väntar jobb, målning och träning! Så nu kan vi väl kicka igång onsdagen när allt redan är planerat haha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar