torsdag 15 augusti 2013

Moment

Just nu har jag ett av mina underbara moments. En av dessa perfekta stunder som jag bara njuter av livet! Skulle kunna ligga och njuta hur länge som helst. 
Jag talar förstås om en nyduschad Caroline, renbäddad säng och mätt mage! Nytränad är jag också för den delen. Och huset är städat. 

Jag har gått all in för det här med helg, och det är en underbar känsla! Träningsvärk i rygg, axlar, mage och biceps. Så jag kan vila kroppen ordentligt med gott samvete till på måndag! 
Just nu har jag så mycket livsglädje så jag med glädje hade delat med mig till mig själv under dessa värdelösa 20 månaderna som gått i en bubbla.. 

Men nu är jag där jag är, och är lycklig för det. Det enda som hade kunnat vara bättre är om Jens hade legat här bredvid. Men han rullar nog snart in på uppfarten, eller snart och snart men runt tre-tiden! Underbara, älskade! :)

Imorgon börjar dagen med en tur till Deje för att äntligen klippa mig!:) sedan far vi mot Dalarna! Hoppas på en underbar helg med min fina, fina familj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar